EVO 2


Vyvařen rám, přidána zpěra, nádrž ze Stadiona, centrální odpružení Cantilever. Tlumič z jawy 350, ten ale se neosvědčil (byl moc měkký) proto nahrazen z Cagiva Freccie.





Nový válec, tentokrát 3kanál. Jednokroužkový píst a nový výfukový kolena s možností nastavení délky. Spojky se dočkali jiných pružinek s jiným uchycením. Hlava s menší kompresí oproti EVO 1. Na výkon motoru jsem dost zvědavý.





Konečně se motor rozběhl. Po krátkém zabíhání, štelování karburátoru a ladění výfuku jsem byl s výkonem spokojen. Průběh výkonu bez žádných velkých propadů a dobrý tah ve tředních otáčkách. Bohužel se nechce přetáčet přes 10000 ot/min, zřejmě za to může výrazně měnší časování přepouštěcích kanálů. Rychlost po rovince 75km/h, do menšího stoupání 72km/h, ale z kopce jen 78km/h... nechce se přetáčet...





Ukroucený unašeč spojky a znova prasknutý náboj zadního kola. Navíc motor začíná dost vybrovat a ztrácí výkon v maximu otáček. Mam chuť se na tohle celý vykašlat...





Nakonec mi to nedalo a ještě zkusím babettu zprovoznit. Nakoupil jsem materiál a začal jsem dělat. Nová kyvka uložená na kompozitových pouzdrech. Zadní kolo s hliníkovým ráfkem ze simsona. Odstranění šlapek a startovacíh čelistí. Zkrácení sání předěláním karburátoru na pravou stranu.





Je za mnou poslední závod v Třtěnicích. Motor nebyl vůbec v kondici, šíleně vybroval a nechtěl se vytočit víc ja 9500 ot/min. Během závodu mě navíc potkalo nepříjemné překvapení. Válec EVO 2 hodnotím jako povedený, podařilo se mi vychytat dost much na celé motorce, ale je čas se posunout s vývojem dále. Takže EVO 3 v přípravě...





Pokračování v EVO 3




XHTML | CSS | PHP (c)2011 / /

„Bůh stvořil člověka, ale nedal si to patentovat, a tak to teď po něm může dělat kdejakej blbec.“ Jan Werich